18 Kasım 2010 Perşembe

Free your mind

Ama yoruldum bugün .
Bütün sürtüklerimi bugün gördüm çok mutluyum baya özlemiştim ....
Yedik ,içtik ,çığırdık,oynadık ve herkes bizi izledi kendimi rock yıldızı gibi hissettim sağolsunlar.
Veeeeeeeeeeeee


 Apaçiler çoğalıyooooooor (bu arada bunların kız versiyonuda türedi )
Ve biz (bizden beklenir bir şekilde) onları kestik   :O  Evet bunu yaptık fakat ve lakin yobaz bir yerde yaşadığımızdan dolayı bir ara gelipte evlenme teklifi etceklerinden korktum bunun üzerine B. müthiş bir laf yapıştırdı ''O zaman ben çoktan 7 kocalı hürmüz olmuştum'' İlahi B. işte .
K. nın da taşındığından beri gözleri hep ışıldıyor çok mutlu olduğu her halinden belli  Ne diyeyim Allah bize de nasip ettsin.

5 saatlik bir yorgunluktan sonra eve vardım varana kadar 4 kez arandım 2 kez mesajlandım ve  bundan öncede 2 saat boyunca velilerim tarafından bekledim sahilde.Allahım ya sanki başka kimsenin evladı yokmuş gibi ,dünyanın en kıymetli yatırımı gibi sürekli bir merak bi endişe , amk altı üstü 5 dk. bir zevkin sonucuyum.

Yol boyunca aklıma gelen tek şey ''EEEEEEEEEEE STOP TELEPHONE  ,EEEEEE EEEEEEEEEE, I'M BUSSY EEEEEEEEE....''        

 Saat 17.18 'de evde olmam rağmen fırça yedim ve bugünün sonunda şunu çıkartıyorum ki ister beşte ister onbirde evde olayım öylede böylede fırça yiyorum .
Sorun mu var yoksa yaratırız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder