25 Aralık 2010 Cumartesi

Hot Hot Hotter Than Hell

Kıçım donuyor ,ellerim üşüyor,sıgaram içimi ısıtıyor ...
Baylar ve Gaylar işte karşınızda yeni Aloha . Şak şak şak şakşak...

Değişcem demiştim ve her istediğimi yapcağımı.

 Yalnız bu sıgaranın tadını hiç beğenmedim ayrıca hiç te siniri stersi yada herhangi başka duyguları alıp götürmüyor ve dudakları morartıyr ki ben kırmızı bal dudaklarımı gayet seviyorum o yüzden haftada 1-2 kere nargile yetiyor.
 Devamsızlığım 1.dönem için için 13 gün eve iki kere mektup geldi ve ikiside eski adresse gittiği için problem olmadı.

Ayrıca 15 tatilde kimse bana engel olmadan kaçcam burdan ya almanya ya eskişehir .
Paramın bittiği yerde namusunla çalışır yol paramı çıkartırım .(başka yolları da vardır)
Ayrıca yeni bir aşk  yeni bir iş yeni bir hayat blah blah blah  kurallrını uygulamayacağım çünkü:
 Aşktan hiç hoşlanmam,işi sevmem ama para için katlanırım,hayat eskisi ve yenisi diye bişey olmaz o her zaman free takılır.

 Şimdi hazırlanıp K. buluşcam o ve Planımızı size kısaca özetlim:
Noel şapkalırımızı takıp ,kocaman  kalp şekerlerimizi yiyip,barneyin noel şarkılarını söyleyerek sokak sokak gezceğiz.Sonra bize susmamız için para atcaklar bizde o parayla içcek bişeyler alacağız sonra eve gidceğiz.

Sonrası sorhoştum hatırlamıyorum olcak.
K.hatırlamış olcağı ise onun sevgilisin bizi basıp beni öldürüp onu dövüp sonra K. kendini üzüntğden intihr edip ikimzi aynı yere gömüş olcakları bizde toprakta devam edip orayı cehenneme Çevircezzzzzz :D  YEAH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder